Obraz

Obraz

poniedziałek, 8 grudnia 2014

Karty z zagubionego pamiętnika #1


Pewien mój dobry kolega zapytał się mnie kiedyś:

"Czy zastanawiałeś się kim byłeś w poprzednim wcieleniu? Jeżeli nie, to nie musisz, bo po co?"

I zastygłem w konsternacji.

Nigdy w to nie wierzyłem, więc nie potrafiłem się zdecydować. Zastanawiać się, czy nie? A nie warto rozmyślać nad życiem którego nie było...

W głowie wirowały mi myśli, nad zasadnością zadawania sobie tego pytania. I gdy już myślałem, że nie znajdę rozwiązania tego problemu...

Oświeciło mnie...

Ostatecznie najbezpieczniej poczekać na odpowiedź, do następnego wcielenia...


3 komentarze:

  1. Blog jest przejrzysty super się czyta. Jednak ja bym dodała tutaj kilka gadżetów :) np. obserwatorzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok. Dobry pomysł!
    Czasami potrzeba inspiracji z zewnątrz, dla tego dzięki za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcielenie duszy, wcielenie ciała, wcielenie potrzeb. Można to rozbić, a to nie takie proste. Reinkarnacja jest tu kluczem. Moim zdaniem, każdy odradza się tyle razy, ile nie wypełnia sobą odpowiedniej luki w układance zwanej światem. Kiedy się uda - osiągnie spokój wieczny.

    OdpowiedzUsuń